sobota 6. mája 2017

Vynikajúci domáci pečený čaj


Prepadla ma nezastaviteľná chuť na pravý domáci pečený čaj. Jeho výroba je veľmi jednoduchá. 
Viete ako na to?







Zobrala som všetko ovocie čo zrovna doma máme...hrušky, jabká, pomaranč a rozmrazila som černice, mango a čierne čučoriedky.

Ovocie ošúpeme, nakrájame na menšie kúsky a vložíme do pečiacej misky, plechu.
Pocukrujeme a už len podľa vlastných preferencií pridáme korenie ako škorica, klinčeky, badyán, kardamon...


Lesné ovocie je väčšinou pekne šťavnaté a dodá čaju farbu.

Čím viac cukru dáte, tým sladší bude. Ja som to len tak letmo posypala hnedým cukrom. 
Niektoré ovocie nepúšťa toľko šťavy a je dobré ich trošku podliať vodou. 

Necháme na 180C/1 hodinku v rúre, občas premiešame a slintáme nad tou neuveriteľnou vôňou!

Keď je dopečené, ovocie aj so šťavou naložíme do menších zavarovacích skleničiek a prevrátime víkom dolu. Zväčša neplním ku hrdlu aby sme jednu skleničku viac menej vypotrebovali do dvoch dní od otvorenia.
Skladujeme v chlade a tme.


Do šálky si už len naložíme 1-2lyžičky ovocia a zalejeme horúcou vodou. Môžeme dochutiť ale to som ešte nikdy nepotrebovala....tá lahodná chuť je proste ááááá...

Pustite sa do toho je to aj krásny darček ♥
Krásny večer
BB

1 komentár:

  1. Videl som niekoľko komentárov od ľudí, ktorí už dostali pôžičku od LAPO M-F, a tak som sa rozhodol požiadať na základe populárnych odporúčaní a len pred pár hodinami som na svojom účte potvrdil celkovú sumu 28 500 eur. Toto je naozaj skvelá správa a odporúčam každému, kto potrebuje skutočnú pôžičku, aby požiadal o svoju e-mailovú adresu: lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť