nedeľa 2. októbra 2016

Keď niečo chceš, povedz si o to!


Už som sa to naučila!


Víkend bol náročný. Za moje tri predošlé týždňe v novej práci, to bol už druhý festival, ktorý ma odtiahol od pohodového odpočinku s rodinou do pracovného nasadenia v teame NuSpring žien. A ja sa zajtra do officu stále teším! Ani sa mi nechce veriť, možno je to len eufória zo stále novej práce?


Každopádne, zmena z 3,5 roku v pokľudnejšom režime (tak ako to dieťa dovolí...mamky vedia o čom hovorím...), bol nástup do úplne novej práce hneď na plné obrádky a ako som dnes povedala manželovi...hoci mi o víkendu chýbajú aj sa mi zacnie, večer sa cítim spokojne. 
Je to teamom, ktorý okolo seba mám, prácou samotnou a možnosťou prepojiť to čo milujem v praktické využitie v novej profesii.


Viem, v tomto krátkom príspevku budem často spomínať slovo "milujem" ale výstižnejšie slovo teraz nenachádzam. Na Biostyle sme mali tvoriteľov prírodnej a veľmi kvalitnej značky Dulcia, viac vám napíšem v príspevku ešte tento týždeň ale....ale, mne sa tak splnil jeden z mojich malých sníčkov!
Nakuknúť, či skôr môcť sa dozvedieť informácie zo zákulisia, spoznať tvoriteľov značky a malé príbehy ich  výrobkov.


To všetko len a len vďaka tomu...že som si povedala o to, čo som chcela!
Je to tak jednoduché!
Áno, nie vždy sa to môže zdať ale možno to len znamená, že ešte nie je ten pravý čas, ta správna príležitosť, tá pravá práca...Budete to cítiť, budete to vedieť a proste to urobíte.


A aj tak sme sa dnes dostali k fľaške Bio červeného Francúzskeho vínka od www.biowineshop.eu , zdarma!!!
Proste sme balili, šli okolo stánku a opýtala som sa, či nemajú zvyšné vínko ktorého sa radi zbavia! :D
(mimochodom, moc dobrého...)



Skúste to...povedať si o to, čo naozaj chcete, po čom túžite. Napíšte si to na papier, do kalendára, na tabuľu prianí...zviditeľnite svoje túžby a každým dňom vám budú bližšie, reálnejšie, na dosah.

Život je o toľko jednoduchši, keď nehráme hry a dokážeme byť úprimný hlavne voči sebe...

Tak na dnes len toľko!
Ahoj
B



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára