sobota 15. augusta 2015

Darčekové balenie z papierovej tašky



Niekedy je to krásny darček, ktorému však chýba čerešnička na vrcholku a to je Personalizované roztomilé balenie. Jednoduchý návod ako si môžete jedno také vyrobiť aj vy doma.

Na výrobu budeme potrebovať
Papierovú tašku
Pravítko, kružidlo, ceruzku, nožnice alebo vyrezávací nožík, lepidlo, pečiatky
Rôzne dekorácie podľa vkusu a nálady

Na papierovú tašku si nakreslíme kružidlom (ak chceme okrúhly otvor) alebo pravítkom, požadovaný tvar. Doporučujem najprv do tašky vložiť darček a zhruba si poznačiť, kde chceme aby bol otvor a ktorá časť bola viditelná.




Vyznačenú časť vystrihneme alebo vyrežeme. Ja som použila vyrezávací nôž na drobné dekoračné práce. Ľahko sa s ním manipuluje a je to rýchlejšie.
Trarááá, otvor v taške je hotový a teraz už len dorobíme dekorácie podľa vlastného vkusu a príležitosti


Milujem všetky možné farby a vzory dekoračných papierov. V papierníctve nájdete rôzne tvrdé, rôzne povrchy, farby, vzory...
Moje taštičky sú pre novorodenecké oblečenie a tak som tomu uspôsobila papiere na hravé, pastelové farby


Vystrihneme si maketky vzorov tabúľ, ktoré potom môžeme všelijako kombinovať.
Môj trik ako jednoducho sa dostanete k rôznym vzorom je skrátka googlovať. 
Keď nájdem vzor pre mňa zaujímvý, na PC si ho zväčším či zmenším do požadovanej velikosti, priložím na obrazovku PC čistý biely papier, ceruzkou obkreslím podla línie, vystrihnem a maketa je hotová! Samozrejme ak je možné stačí obrázok vytlačiť a vystrihnúť.


Pre efekt nadýchaný, maketky prilepujem takýmito lepiacimi bodkami. Pôsobí to potom profesionálnejšie a zaujímavejšie, ako keby ste to tam len nalepili lepidlom jedno na druhé


Ak máte radi zastaralý vzhľad, vynikajúce sú zatmavené okraje inkom. Inky nájdete v mnohých farbách, sú veľmi jednoduché na používanie, takmer hneď zaschnú a môžete ich využiť aj na pečiatkovanie



Kartičku potom už len nalepím na tašku a je takmer hotovo. Vlastne, môžete to už teraz nechať tak alebo si ešte dotvoriť personalizovanú kartičku, mašličku, krajku, nálepku, text...




 Kartičku, ktorú už len priviažete k taštičke s prianím, menom obdarovaného atď.
Premyslite si tvar aký by mala mať, jednoducho vystrihneme, spravíme dierku cez ktorú prevlečieme stužku alebo kus povrázku a je hotovo



Takto dopadla moja tvorba a aké máte nápady vy?









Prajem Vám krásne tvorenie priatelia
Oblečenie použité v taštičkách je novorodenecké ručne šité v Portugalsku a ak by ste sa o ňom radi dozvedeli viac, článok nájdete tu klik

Neváhajte opäť napísať vaše postrehy do komentov, budem sa tešiť


2 komentáre:

  1. waw! nadhera a super nápad, ďakujem! moja sofi bude vyrábať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší a ďakujem. Určite potom pošlite potom dáke spoločné fotky Vašej práce so Sofinkou

      Odstrániť