nedeľa 19. júla 2015

Tutu sukňa bez šitia a výnimočná modelka na záver


Veľmi jednoduchý a rýchly postup bez šiťia, na výrobu Tutu sukničky!
Každá správna princezná by jednu mala mať v skrini.



Tento návod mi skrížil cestu už viackrát a tak som k dnešnému dňu zohnala potrebný materiál a pustila sa do výroby. Je to celkom relax a pohodička. Bez šitia či lepenia, veľmi jednoduché a aj vcelku rýchle.

Potrebujeme tyl, nožnice, gumu


Nastriháme si ľubovolne dlhé a široké pásy tylu. A okolo gumy robíme uzlíky. Netreba úplne doťahovať, aby sa dal tyl pekne poposúvať. Ja som samozrejme doťahovala a zbytočne sa tým guma natiahla a je z toho väčšia veľkosť než pôvodne mala byť.






Pózovala mi tentokrát veľmi výnimočná modelka, ktorá sa v sukničke cítila veľmi pohodlne a musím povedať, že jej aj pristane a krásne jej vyniknú oči, miau miau 



Vyskúšate si ju vyrobiť doma? Zaberie to zhruba hodinu a nie je to nič zložitého. Malé princezny sa určite veľmi potešia. 
Budem sa tešiť na Vaše výtvory.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára