sobota 27. júna 2015

Girlanda, ako na jej výrobu s jednoduchým foto návodom


Foto návod ako na výrobu girlandy. 
PS: Zvládne to každý




Vyberieme si látky s ktorými budeme pracovať.

*


Z papiera (noviny alebo karton) si vyrobíme maketu. Ja som dala na výšku 14cm a dlžku 11cm (0,5cm na obšitie)
Maketu postupne obkreslíme po všetkých látkach ktoré následne vystrihneme.



Trojuholníky k sebe otočíme vonkajsími stranami. Obšijeme strany a dolnú stranu necháme otvorenú.




Sijeme rovným stehom




Ked dojdeme k špičke trojuholníka, ihlu zapichneme do látky, zdvihneme pätku a látku si pootočime aby sme mohli dalej obšiť druhú stranu trojuholníka.




Vznikne nám "kapsa" ktorú teraz prevrátime


Môže byť, že špička trojuholníka nechce ísť plne von a môžeme jej dopomôcť vyšťuchovaním napríklas nie ostrým predmetom. Ja som použila takú tupšiu ceruzku.


Hotový trojuholník alebo práporek 


Obstriháme všetky nadbitočné nitky, kúsky látky atd. Pekne si to zarovnáme aby to sadlo do bias pásky.

                                                                                *
Bias páska


K výrobe Bias pásky potrebujeme kus látky, žehličku a tú vec s červeným 



Látku si nastriháme podľa šírky tej mašinky na bias pásku  a potom už len zažehlíme aby držala. Dá sa vytvoriť aj bez tej záhadnej mašinky ktorej meno nepoznám (asi ste si všimli), látku proste založíme rukami a dávame akurát veľký pozor aby sme sa neobarili horúcou parou zo žehličky.
                                                                         
*



 Trojuholníky si budeme pomaly zakladať  do bias pásky. Akoby sme tvorili sandwitch, spodok bias pásky, trojuholník a vrch biaspásky. Môžeme zašpendliť, ja to flákam...
Meriame si rozostupi medzi každým založením trojuholníka a došijeme až je hotovo.

*


Girlandu si môžete dalej dozdobiť podľa vlastného vkusu.
Môj malý si vybral v galantérii tieto strapce, tak som mu ich tam prišila

Ked videl girlandu hotovú dostalo sa mi 
"Waaauuuu wau wau"

Unavenej matke tak hned jej srdce zaplesalo spokojnosťou a aj zabudla ako veľmi ju bolel chrbát.





Podelte sa aj vy o vaše domáce tvorenie

Budem sa tešiť



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára